خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجارت الکترونیک و مزایای آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
تعداد صفحات | 20 |
حجم | 37/374 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
بحث اصلی در تئوریهای تجارت بینالملل پاسخ به این سوال است که کشور باید چه چیزی، به چه مقدار، یا از چه کشوری، چرا و چگونه صادر و یا وارد کند. در این رابطه تئوریها و نظریات زیادی مطرح شده است که هر کدام به نوعی سعی در پاسخگویی به این سوالات یا برخی از آن داشته است. اینترنت نامی برای سیستم گسترده و جهانی شامل مردم، اطلاعات و کامپیوتر هاست. اینترنت آنقدر بزرگ و پیچیده است که در محدوده درک یک شخص نمی گنجد. اینترنت در واقع یک شبکه کامپیوتری بزرگ و منفرد نیست. بلکه مجموعه از ده ها هزار شبکه گسترده در جهان است. این پدیده نوین نقش بسیار مهمی را در اقتصاد کشورهای جهان ایفا می کند (سرمد سعیدی و نوده فراهانی،1381).
فهرست مطالب
فن آوری اطلاعات
بازاریابی اینترنتی
اینترنت
تجارت الکترونیک
شیوه های تجارت الکترونیک
مزیت های تجارت الکترونیک
نیازهای تجارت الکترونیک
موانع و چالش های کاربرد اینترنت و وب در تجارت
ابزارهای اصلی تجارت الکترونیک
منابع