نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق رسانه و مفاهیم مرتبط به

دانلود پیشینه تحقیق رسانه و مفاهیم مرتبط به

  پیشینه تحقیق رسانه و مفاهیم مرتبط به
پیشینه تحقیق رسانه و مفاهیم مرتبط به

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و مفاهیم مرتبط به آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم30/599 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و مفاهیم مرتبط به آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


 ((منظور از چند رسانه ای درارجاع به ترکیب و تلفیق رسانه به معنای اول یا دوم است،یعنی انواع هنر. ترکیب دو یا چند رسانه مانند نقاشی،عکاسی، اجرا و ویدئو آن را چتد رسانه ای می کند.در همین امتداد،بینامتنیت رسانه ای یعنی آن دسته از آثاری که چه به وسیله تلفیق رسانه ها چه بوسیله قرارگیری در مرز میان رسانه ها، حالتی بینامتنی به خود گرفته اند و در همین  گفتمان جای می گیرند. چنانچه چند رسانه به مفهوم سوم آن با هم ترکیب شوند عموما به آن میکس مدیا گفته می شود که مورد بحث نیست.مورد چهارم و همچنین مولتی مدیا در جهان کامپیوتر،که به تلفیق رسانه هایی مانند صدا، تصویر ثابت، فیلم و... گفته می شود.))(سوری، 1392، 4)

 

 

 

فهرست مطالب
چارچوب نظری تحقیق 23
3-1 تعریف رسانه: 24
2-2تعریف چند رسانه ای: 24
3-2 رسانه های جدید: 25
3-2-1 انواع رسانه های ارتباطی: 25
3-2-2 خصوصیات رسانه های ارتباطی: 26
3-2-3 خصوصیات رسانه ی  ارتباطی 27
3-3 قرن بیستم 29
3-3-1 دوران پست مدرن: 29
3-3-2 ویژگی های و شاخصه های هنر دوران پست مدر
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.