خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کاربرد گرافیک در بستهبندی و زیبایی شناسی آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 333/890 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
ملاحظات ظاهری و زیباییشناسی مربوط به بستهبندی، دربرگیرنده ویژگیهای اندازه، شکل، جنس، رنگ، نوشتار و طرحهای گرافیکی بستهبندی است. نوآوری در فرآیندهای چاپ، امروزه این امکان را به بازاریابان داده که از تصاویر گرافیکی جذاب و خیرهکننده بهره برده و با استادی تمام، پیامهای جذاب و رنگارنگی را روی بستهبندیها ثبت کنند و بهاینترتیب در لحظه «تعیین سرنوشت» (لحظه خرید) بر مصرفکننده تأثیر بگذارند (لین کلر، 1391: 252).
فهرست مطالب
2-6 کاربرد گرافیک در بستهبندی و زیباییشناسی آن 51
2-6-1 رنگ در بستهبندی 52
2-6-2 خصوصیات لوگو تایپ در طراحی بستهبندی: 55
2-6-3 نام و نشان تجاری 56
2-6-4 تایپوگرافی 56
2-6-5 صفحهآرایی یا ترکیببندی 57
2-6-6 نحوه هدایت چشم 58
2-6-7 مصورسازی 59
2-6-8 شکل و فرم بستهبندی 61
2-6-9 گسترده و ساختار بستهبندی 62
2-6-10 اندازه بستهبندی 62
2-6-11 طبقهبندی بستهبندیها 63
2-6-12 درب و قفل بستهبندی 63
2-6-13 نگهدارنده 63
2-6-14 مواد بستهبندی 64
2-7 علل اصلی تغییرات در بستهبندی 66
منابع