نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق ارتباط با مشتری

دانلود پیشینه تحقیق ارتباط با مشتری

  پیشینه تحقیق ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق ارتباط با مشتری

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم78/30 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان ، در واقع فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مشتریان به منظور بهره‌برداری موثرتر و هدفدار از آنها. این اطلاعات شامل اطلاعات تماس و ویژگی‌های مشتریان،  درخواست‌های و خریدهای آنان، فعالیت‌های بازاریابی، نیازهای بازار و ... باشد. ( معمارزاده، 1391، ص17) با تغییر پارادایم از محصول محوری به مشتری محوری و با توجه به اینکه در محیط رقابتی امروز استفاده از روش های بازاریابی سنتی ، محدودیت های زیادی را برای سازمان ها ایجاد کرده است، مدیریت ارتباط با مشتری برای ایجاد یک رابطه خاص با مشتری و ایجاد ارزش بیشتر برای سازمان ها ارائه شده است. هدف اصلی مقاله حاضر تبیین عوامل موثر بر توفیق پیاده سازی CRM می باشد .
 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری

1-1-2 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری

3-1-2 مدیریت دانش

4-1-2 نظریه های مدیرت دانش

5-1-2 بازاریابی رابطه مند

6-1-2 نظریه های بازاریابی رابطه مند

پیشینه پژوهش

1-2-2 پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-2 پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری

2-2-2 جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.