نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی

دانلود پیشینه تحقیق ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی

  پیشینه تحقیق ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی
پیشینه تحقیق ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم93/806 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ترویج کارآفرینی درمیان جوانان روستایی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

ترویج اغلب به عنوان یک نهاد آموزشی غیررسمی کشاورزی بین روستائیان و سازمان‌های کشاورزی دولتی تعیین می‌شود. وظیفه اصلی ترویج گاهی انتقال یافته‌ها و توصیه‌های تحقیقاتی به کشاورزان است و گاهی هم در مقام برقراری تماس بین کشاورزان و منابع اطلاعات عملی و مفید از طریق گروه‌های کاری سازمان یافته انجام وظیفه می‌کند. ترویج کشاورزی عموماً با این فعالیت شناسایی می‌شود که به توسط آن کارکنان ترویج عملیات پیشرفته کشاورزی; تکنیک‌های نوین و تکنولوژی‌های مولد یا کاراتر و یا مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها را ضمن کنش متقابل به کشاورزان آموزش می‌دهند.
 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

ترویج و مفهوم آن

اهداف ترویج

اصول دهگانه اجتماعی در ترویج

فلسفه ی آموزش های ترویجی

2-7 تعریف کارآفرینی و کارآفرین

8-2 سیر تطور کارآفرینی در جهان

9-2 فرهنگ کار و کارآفرینی

10-2 کارآفرینی کشاورزی و نقش دولت در ارتقای آن

11-2 کارآفرینی روستایی، ضرورت استراتژیک توسعه

12-2 ضرورت توسعه کارآفرینی در جوامع روستایی

12-2-2 اثرات اجتماعی، اقتصادی کارآفرینی در توسعه کشاورزی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.