نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

  پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم62/486 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

کسب مشتری و نگهداشتن او، وفاداری مشتری و افزایش دادن سودآوری مشتری از مهم ترین چالش های تجاری سازمان های امروزی محسوب می شوند. سرمایه گذاری در مدیریت ارتباط با مشتری می تواند منجر به منافع گوناگونی شود. برخی سازمان ها به دنبال نفوذ سریع تر در بازارند و دیگران در جستجوی سودآوری بیشتر از راه پایین آوردن هزینه ها هستند. ولی هدف نهایی تمام سازمان ها، توسعه ساختاری مستحکم در ارتباط با مشتریان و رسیدن به آن چیزی است که برای حفظ سطح بالای رضایت مشتری و وفاداری مورد نیاز است. 
 

 

 

فهرست مطالب

تعاریف، مفاهیم و مباحث مدیریت ارتباط با مشتری، ضرورت و لزوم پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

مقدمه

دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری

مفهوم مشتری

چرخه زندگی مشتری

 های ارتباط با مشتریان

پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری

ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه اندیشمندان

اهدافمدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه بارنت

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر نول

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر سویفت

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه گالبریث و راجرز 36

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظر کالاکوتا و رابینسون

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.