نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق رسانه و وسایل ارتباط جمعی

دانلود پیشینه تحقیق رسانه و وسایل ارتباط جمعی

  پیشینه تحقیق رسانه و وسایل ارتباط جمعی
پیشینه تحقیق رسانه و وسایل ارتباط جمعی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم49/974 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

وظایف روانی اجتماعی که شامل ایجاد همبستگی اجتماعی (کوشش برای ترک گوشه گیری و جستجوی پیوند های حرفه ای به جای روابط خویشاوندی دوستانه)، سلامت جسمی و فکری (توجه به استراحت و آرامش افراد و تهیه وسایل تفریح و سرگرمی آنان) و درمان روانی (فراموشی ناراحتی ها، رهایی از دلهره ها و جبران سرخوردگی ها) می باشد (رستگار مقدم، 1379: 130).
 

 

 

فهرست مطالب

مسائلی پیرامون رسانه­های جمعی

3-3-1- مفهوم و اهمیت رسانه­های جمعی

3-3-2- کارکردهای رسانه­های جمعی

3-3-3- دوره­بندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانه­های جمعی

3-4- نظریات مربوط به تأثیر رسانه­های جمعی بر اعتماد

3-4-1- پاتنام

3-4-2- اوسلنر

3-4-3- زتومکا

3-4-4- کلمن

3-4-5- گیدنز

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.