خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نظریه های ارتباطی با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد
تعداد صفحات | 25 |
حجم | 48/762 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
«اعتماد یک مفهوم کلیدی برای جوامع نوین کارکردگرا، در مواجهه با چشم اندازهای نامشخص و تصمیم های مخاطره آمیز قطعانه تلقی می گردد. از منظر ارتباط پژوهی، اعتماد می تواند به عنوان یک متغیر اساسی برای اثر سنجی رسانه مطرح شود» (Tsfati; 2003; P.162)؛ مسأله اعتماد، ما را آگاه می کند که افراد چطور رسانه های خبری را درک و ارزیابی می کنند. جالب توجه است که پژوهشگران ارتباطات غالباً واژه اعتبار را به اعتماد ترجیح می دهند. متعاقب آن، نظریه های صریح اعتماد، به شکل پر اهمیت و شایسته ای در این حوزه مورد ملاحظه قرار نگرفته اند. هرچند این قضیه، به آن معنی نیست که واژه های اعتماد و اعتبار در موضعی متضاد قرار گرفته اند و این مفاهیم منحصراً در تقابل با یکدیگر هستند.
فهرست مطالب
2-3-1 نظریه اعتماد
2-3-1-1 رویکرد فلسفی از مفهوم اعتماد
2-3-1-2 عناصر دخیل در مفهوم اعتماد
2-3-1-3 کارکردهای گوناگون اعتماد
2-3-2 نظریه اقناع
2-3-2-1 پیشگامان نظریه اقناع
2-3-2-2 اقناع چیست؟
2-3-2-3 هدف ترغیب
2-3-2-4 شیوه های اقناع
منابع