نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

نمونه پیشینه تحقیق

پیشینه تحقیق, فصل دوم پایان نامه, نمونه پیشینه پژوهش,دانلود پیشینه تحقیق, مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

پیشینه تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با

دانلود پیشینه تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با

  پیشینه تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با
پیشینه تحقیق مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات15
حجم81/958 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم بازنمایی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

بازنمایی، نه انعکاس و بازتاب معنای پدیده‌ها در جهان خارج که تولید و ساخت معنا بر اساس چارچوب‌های مفهومی و گفتمانی است. از آنجا که رسانه‌ها، فراگیرترین نهاد تولید، بازتولید و توزیع معرفت و آگاهی در جهان جدید هستند، می‌توان محتوای آنها را منبع معنی قدرت‌مندی درباره جهان اجتماعی دانست. بازنمایی های رسانه‌ای از این لحاظ اهمیت دارند که شناخت و باور عمومی را شکل می‌دهند (قبلی : 9). رسانه‌ها به واسطه ابزارهایی چون طبیعی سازی و کلیشه سازی مفاهیم جامعه را بازتولید می‌کنند. بازنمایی، فرایندی است که نشانه‌های معنایی جامعه را در قالب ساختارهای ایدئولوژی و به طور معمول، موافق با مناسبات قدرت حاکم، بازتولید و توزیع می-کنند. «زبان رسانه، واسطه ممتازی است که معنا از طریق آن تولید و توزیع می‌شود» (قبلی: 22). بر این اساس، اشیا و رویدادها به خودی خود معنا ندارند بلکه این رسانه‌ها هستند که به آنها معنا می‌دهند. 

 

 

 

فهرست مطالب

نظریه­ های بازنمایی

نظریۀ استوارت هال

نظریۀ جان فیسک و کالین مک­کیب

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.