خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و بانکداری الکترونیک با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
تعداد صفحات | 20 |
حجم | 39/519 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
عبارت و کلمه بانک اصطلاحی است قدیمی که از واژه المانی bank به معنای نوعی شرکت اخذ و رواج یافته است و شاید هم از کلمه BANQUE فرانسوی و یا BANCA ایتالیایی که برای نیمکت صرافان به کاربرده می شد گرفته شده است . آغازگر صنعت بانکداری در جهان صرافانی بودند که با تعیین عیار فلزات قیمتی موجب سهولت مبادله آنها با کالاها شده و با جلب اعتماد مردم و صدور اسناد تعهدی توانستند امانت دار اموال تجاری آن ها شوند(علیخانزاده 1387،ص15) بانکداری الکترونیکی : یعنی فراهم آوردن امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یابند .این واسطه های ایمن عبارتند از : موبایل بانک ، تلفنبانک ، اینترنت بانک دستگاه pos فروشگاهی و سیستم دستگاههای خودپرداز ATM (علیخانزاده - امیر1387،ص31)
فهرست مطالب
مقدمه
ادبیات موضوع
تبلیغات
مشتری
تعریف بانک و بانکداری الکترونیک
پیشینه تحقیق
منابع