خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری و مزایای آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 244/814 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
حتی خرید یک وسیله منزل با برچسب مشخص چنانچه رضایت ما را به دنبال داشته باشد ، ما را برای خرید سایر وسایل نیز به سمت و سوی همان برچسب هدایت می کند . در کشورهای صنعتی امروزه ارتباط دو طرفه با مشتری سرلوحه برنامه ریزی های بازاریابی قرار گرفته است و هزینه های لازم برای این امر و جلب رضایت مشتریان و وفادار کردن آنها به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی می شود . از طرف دیگر باید گفت که مشتری ناراضی بریده از سازمان را به سادگی نمی توان به جمع مشتریان بازگرداند .بررسی های علمی و تحقیقی نشان می دهد که مشتریان ناراضی در انتقال برداشت و احساس خود به دیگران، فعال تر عمل می کنند و نرخ انتقال پیام مشتریان ناراضی به دیگران ، تقریبا دو برابر مشتریان راضی است ، لذا نارضایتی مشتریان اثر گذارتر از رضایت آنان است (الهام فامیلین،زهرا واثقی،1386،ص 22).
فهرست مطالب
رضایت مشتری
فلسفه رضایت مشتری
تعریف رضایت مشتری
مزایای رضایت مشتری
ارتباط رضایت و وفاداری مشتری
اهمیت تامین رضایت مشتری
انواع مشتریان از جنبه میزان رضایت
اندازه گیری رضایت مشتری
شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی
منابع