خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباطات و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 114/489 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
همزمانی و آنی بودن تعاملات از جمله ویژگیهای تعامل چهره به چهره است. براساس دیدگاه (Arnold; 1998)، الگوی کنش ارتباطی با توجه به شاخصهای شکل، محتوا، موضوع، پایداری، تعامل، دامنه، مخاطبان، هدف و جایگاه کنشگران تعریف میشود. پژوهشگران ارتباط جمعی نشان دادهاند که ابتکارات و اطلاعات از طریق شبکهها، بین اشخاص در جامعه پخش میشوند. اگرچه وسایل ارتباط جمعی نیز وجود دارند، اما اندیشهها و اطلاعات عملا از طریق شبکههای کلامی بین افراد پخش میشوند. در فرایند انتشار دورن یک فرهنگ، اغلب مردم زمینه تفکر مشترک را ایجاد میکنند (Rabbins; 2005).
فهرست مطالب
ارتباطات
روابط آفلاین
روابط آنلاین
رابطه مکمل ارتباطات آنلاین و آفلاین
عوامل موثر بر قدرت ارتباطات در دستیابی به منابع
منابع