خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تدریس مشارکتی و مفهوم آن با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد
تعداد صفحات | 48 |
حجم | 128/934 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
فشارهای بازار جهانی نیزسازمانها را از ساختارهای محافظه کارانه و غیر منعطف به سمت سازمانهایی ارگانیک و منعطف و باز سوق میدهد تا بتوانند با کار توام با همیاری در تیمها و مشارکت در تیمهای کاری به چالشها و نیازهای جهان امروز پاسخ درست دهند (مایکل و مارکی ویکز، 1387: 14). دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به افرادی نیاز دارند تا بتوانند در جهانی که به طور روز افزونی در حال تحول و پیچیده شدن است هوشمندانه و پیشرفته زندگی کنند و برای دست یابی به این هدفها باید روی راهبردهای یاددهی و یادگیری تمرکز کنند تا هم به آنان بیاموزند و هم چگونه آموختن را یاد دهند (ادلی و سیلمن ، 2009).
فهرست مطالب
مفهوم شناسی تدریس مشارکتی
2-3-1 تعریف تدریس مشارکتی
2-3-2 اشکال متفاوت تدریس مشارکتی
2-3-3 متغیرهای کلی تدریس به شیوه مشارکتی
2-3-4 گامهای اساسی تدریس مشارکتی
2-3-5 مولفههای مشارکت در تدریس مشارکتی
2-3-6 پیش بایستهای تدریس مشارکتی
2-4 نقاط قوت و ضعف تدریس مشارکتی در دورههای تحصیلات تکمیلی
2-4-1 نقاط قوت تدریس مشارکتی
2-4-2 ضعفهای تدریس مشارکتی