خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری کیفیت خدمات به مشتریان و شهروندان با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 185/168 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
حضور کارکنان و مشتریان در سیستم عملیاتی، استاندارد کردن و کنترل تغییرپذیری نهاده ها و ستاده های خدماتی را دشوار می کند. کالاهای تولیدی را می توان تحت شرایط کنترل شده ای، با هدف بهره وری و کیفیت، تولید کرد. سپس مدت ها قبل از دسترسی مشتریان، از نظر انطباق با استانداردهای کیفی آن ها را کنترل و ارزیابی کرد. اما وقتی یک خدمت، درست در زمان مصرف، تولید می شود، بنابراین مونتاژ نیز باید فوری و بی درنگ انجام گیرد که این نوع خدمت ممکن است از یک مشتری تا مشتری دیگر و حتی با توجه به ساعت روز فرق کند.
فهرست مطالب
2-1- مقدمه
2-2- کیفیت خدمات به مشتریان (شهروندان)
2-3- تمایل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری
پیشینه تحقیقات انجام شده
منابع